.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محرومیت شدید 120 روستای لاهیجان

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس هشتم از محرومیت 120 روستای لاهیجان خبرداد و خواستار توجهی ویژه به این مناطق شد.

یوسف قاسمی با اعلام اینکه برای توسعه و پیشرفت مناطق روستای نیازمند برنامه ریزی مدون است، افزود: برای ارتقای جوامع روستای وزدودن گردو غبار محرومیت ازچهره عقب مانده لاهیجان مسئولان باید بیشتر تلاش کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه در چند ساله اخیرشهرستان لاهیجان از جنبه گردشگری در حال توسعه است در حالیکه این شهرستان از مناطق مهم کشاورزی، صنعتی استان گیلان است و همچنین توانمندیهای خوبی در سایر زمینه ها دارد، در این خصوص چه برنامه ریزیهای انجام شده است، اظهارداشت: لاهیجان در تمامی ابعاد در حال توسعه است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در چهارچوب طرحهای آمایش صنعتی از میزان بودجه شش هزار میلیارد ریالی استان افزون بر 400 میلیارد ریال بعنوان سهمیه شهرستان لاهیجان لحاظ شده است.

وی تولید چای را یکی از مزیتهای عمده شهرستان لاهیجان دانست و خاطرنشان کرد: وجود 40 کارخانه چایسازی در این شهر موید این ادعاست و همچنین برنامه ‌های نسبتا جامعی برای رونق صنایع تبدیلی کشاورزی در لاهیجان در دست اجراست.

قاسمی ایجاد شهرکهای صنعتی را از شاخصه‌ های توسعه در جوامع عنوان کرد و یاد آور شد: تاکنون درمجموع 36 قرارداد واگذاری زمین برای اجرای طرح صنعتی در شهرک صنعتی لاهیجان منعقد شده است که تاکنون 13 واحد صنعتی در آن به بهره ‌برداری رسیده و بقیه نیز درحال ساخت است.

شهرستان لاهیجان 183 روستا دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.118 seconds.